Mijn (levens) ervaringen geven mij echte toegevoegde waarde. Ik had het geluk om specifieke vaardigheden te verwerven waar ik geen theoretische of praktische kennis van had. Waardevolle lessen die ik heb ontvangen, zijn mijn competenties aanspreken en ontwikkelen..
vrijwilliger seabird rescue center port elizabeth @ sanccob
Praktische ervaring opdoen met het werken met bedreigde Afrikaanse pinguïns en andere zeevogels in de wereldberoemde SANCCOB-zeevogelcentra in Kaapstad of Gqeberha in Zuid-Afrika.
Keukendienst, schoonmaken, voeren, wegen, vrijlaten van o.a. jan van genten en de Zuid-Afrikaanse pinguïns.
vrijwilliger SCCO phnom penh @stellar childcare organization
Logistieke ondersteuning met distributie container inhoud bestemd voor gemeenschappen en scholen.
Verzorgen / vinden van een ontwerper/architect en aannemer voor de ontwikkeling van een gemeenschapscentrum in Andong. Ondersteuning lokaal personeel met IT-onderhoud
IT project @ Ready 4 Life Port Elizabeth
Review van (CRM) client relationship management beschrijf informatiesysteem en architectuur voor de toekomst en aanbeveling
Project lead Paterson Highschool @ Paterson Highschool Port Elizabeth
Ontwikkeling en implementatie van bibliotheek uitleensysteem.
vrijwilliger streeworkers trust Port elizabeth @ maranatha streetworkers trust
Ontwikkeling en implementatie van bibliotheek uitleensysteem. Workshops muziek en sociale studies, algemene inventaris van materialen voor games, sport en educatie voor het jaarverslag bedoeld voor sponsors en aandeelhouders.
Vrijwilliger permacultuur boederij @ Evolving Cycle lagonissi
Dagelijks werk in het onderhouden van dierenverzorging en landbouwwerk. Water geven, oogsten op basis van permaculture principes. Workshops in levensvaardigheden en koken . Irrigatiesysteem ontworpen en geïmplementeerd
Vrijwilliger vluchtelingenkamp Eleonas Athene @ Project Elea
Naast het leveren van basisdiensten zoals voedsel- en kledingdistributie wordt er enorm veel nadruk gelegd op creatieve betrokkenheid door middel van een gevarieerd programma van activiteiten (10-12 per dag) gericht op onderwijs, sport, cultuur, milieu en het delen van vaardigheden voor zowel kinderen als volwassenen
Maken van meubels samen met bewoners. Kleding distributie, Sport en spel, Begeleiden volwassenen mannen bij discussie groepen, regulier onderhoud aan het kamp. Het werk is vooral gericht opdat de bewoners kunnen leven in een veilig, waardevolle en in een betrokken gemeenschap. Deze te kunnen ontwikkelen en tevens in stand houden.
Werken bij project Elea om de levensstandaard en het welzijn van de gemeenschap te verbeteren. Goedgekeurd door het Griekse Ministerie van Migratie en onafhankelijk werkend binnen het kamp.
36 vluchtelingen uit 14 verschillende landen, die allemaal in Eleonas Camp in Athene, Griekenland wonen, zijn samengekomen om niet alleen hun eten tot leven te brengen, maar ook hun levenservaringen. Degenen die dit kookboek volgen, zullen heerlijke maaltijden bereiden, nieuwe inzichten krijgen in de vluchtelingencrisis en gaan begrijpen hoe migratie ons verrijkt; de wereld doordrenkt met verschillende invloeden.
Oprichter In21World!
NON-profitorganisatie. Delen van uitgebreide kennis Engels, Maatschappijleer, Sociologie, ICT (ondersteuning) en administratie in de lokale gemeenschap. Assistentie bij doe-het-zelfprojecten in en rond de woningbouw.
Docent beroepsonderwijs @ Kwintes.nl
Scholing van jonge volwassenen in Engels, Maatschappijleer, Informatiekunde en administratie.
Het bieden van een gelegenheid om zich voor te bereiden om door te stromen naar regulier onderwijs of een andere vorm van onderwijs of werk en deel uit te maken van onze samenleving.
Dit doe wij door lessen en informatie te geven die past bij de ervaring van de jongvolwassenen en hun interesse. Daardoor kan hij of zij vaardigheden ontwikkelen en leren.
Vaardigheden krijgen volgt door het aanspreken van zijn of haar competenties. Deze worden aangesproken en door ontwikkeld gedurende het schooljaar.
Er is een eindexamen gekoppeld aan elk leerjaar. Gezien het jaarthema “acteren in een groep groter dan één” is het eindexamen een groepsopdracht.
Registered Teacher (FTRB) @ Namaka Methodist kinder garten and Martintar Public school Nadi, Fiji.
Lezen, schrijven, rekenen, drama, sport, muziek. Voorbereiding van lessen voor aankomende semesters.
Jongerenwerker @ parochie heilige drie eenheid IJsselstein
Werken met jonge mensen, zodat ze hun religie kunnen uitoefenen zonder enige druk in onze samenleving. Activiteiten zoals het voorbereiden van kerkdiensten, deelname aan de Nationale Katholieke Jeugd dag, Kerstdinerzorg voor ouderen.
Studentmentor @ Beroepsonderwijs Utrecht.
Mentorschap (loopbaanadviseur) van allochtone studenten beroepsonderwijs. Motiveren, ondersteunen en geven van workshops, zodat ze doorzetten om een diploma te halen en hun studie kunnen voortzetten na een bachelor studie.
Handbaltrainer coach @ NHV
Bereid en geef training aan jongeren in de leeftijd van 10 tot 18 jaar oud. Coachen van specifieke teams tijdens de seizoenen.